Kecantikan

Laneige Dah 26 Tahun, Ini 5 Produk Sumpah Best Kena Ada

Malisa Aina
/
call me Lisa and i'm just a simple girl
Laneige Dah 26 Tahun, Ini 5 Produk Sumpah Best Kena Ada

Kalau tanya jenama Korea apa paling best? Confirm Laneige antara yang menjadi pilihan. Jenama ini terus unggul menjadi pioneer untuk trend K-Beauty. Siapa sangka tahun ini Laneige sudah berusia 26 tahun.

Untuk pengetahuan anda, Laneige adalah jenama kosmetik Korea Selatan yang dilancarkan oleh Amore Pacific pada tahun 1994. Namanya berasal dari perkataan Perancis “la neige”, yang diterjemahkan menjadi “salji”.

Pada pengguna yang baru nak berjinak dengan jenama Laneige, entry ini Wanista kongsikan 5 produk sumpah berbaloi anda miliki kerana dijamin bagus.

IKLAN

Laneige Water Sleeping Mask

Foto – Lazada

Topeng muka dari tekstur gel untuk melembap dan menghidupkan semula kulit yang kusam dan letih. Ia menghilangkan tekanan dan memperbaiki kulit untuk memberikan penampilan segar dan glowing keesokan harinya.

Terdapat dalam dua varian, original dan lavender. Keduanya miliki aroma segar yang menyenangkan deria bau.

Laneige Lip Sleeping Mask

Tiada lagi bibir kusam dan kering dengan Lip Sleeping Mask. Dipakai sebelum tidur untuk merawat dan memperbaiki bibir kering dan mengelupas.

Foto – Arkib Wanista

Ia diformulasikan dengan hyaluronic acid dan Berry Mix Complex, yang mengandungi bahan kaya vitamin C seperti raspberry, strawberry, cranberry, blueberry, dan goji berry. Bila anda memakainya akan terasa lembut dan gebu.

Laneige BB Cushion

Tidak hairan BB Cushion keluaran Laneige sangat terkenal dan sentiasa laku keras. Ia dapat menutupi ketidaksempurnaan tanpa membuat kulit kelihatan kering dan cakey.

Foto – Hooks Korea

Rumusannya memberikan warna yang sihat pada kulit, tahan lama dan melembapkan, dan mempunyai kemampuan untuk mengawal pengeluaran sebum berlebihan tanpa membuat wajah anda terasa ketat.

Laneige Skin Veil Cover Foundation

Foto – Arkib Wanista

Foundation high-coverage untuk kemasan matte tahan lama yang tidak membuatkan wajah cakey dan kelihatan berat. Ia mempunyai konsistensi ringan dan milky, tapi masih mampu menyembunyikan liang pori besar, kesan gelap dan noda.

IKLAN

Laneige Eye Sleeping Mask

Foto – KrisShop

Eye Sleeping Mask, satu lagi seleksi dari Sleeping Mask yang sangat laris. Diformulasi dengan kafein, vitamin P dan bahan penghidratan untuk menghilangkan dan menenangkan kantung mata dan mengembalikan kesegaran bawah mata.

Semoga anda gembira menggunakan produk yang Wanista syorkan. Selamat Beramal!