Cinta & Perhubungan

Macam Mana Nak Goda Suami Di Ranjang, Biar Teruja Setiap Kali Bersama

Mas Idayu
/
I'm a lazy cat in the dreamland but with music and read Chinese novel as my battery, even a lazy cat can become a cannon folder to write its masterpiece!
Macam Mana Nak Goda Suami Di Ranjang, Biar Teruja Setiap Kali Bersama

“Pening kepalalah nak cari idea best dan menarik untuk hangatkan saat intim bersama suami di ranjang, macam dah tak ada idea menarik untuk diguna pakai hmm…”

Ramai dikalangan wanita menghadapi masalah, yang sama iaitu bosan dan tiada idea nak hangatkan ranjang bersama suami.

Tapi hari ini kamu tak perlu risau kerana penulis akan kongsikan beberapa trik dan idea menarik untuk kamu cuba, bagi menggoda suami kamu biar dia rasa teruja setiap kali bersama di ranjang.

IKLAN

Biarkan Lampu Menyala

Foto – Arkib Wanista

Kalau biasanya kamu berasmaradana dengan suami sambil menutup lampu, cuba beranikan diri dengan membiarkan lampu terbuka (lampu dalam keadaan sederhana terang).

Ia boleh membuatkan sang suami terkejut dan teruja, sambil menanti adegan kamu yang seterusnya dalam suasana terang.

Hisap Jari Dan Anggota Badan Pasangan

Foto – Arkib Wanista

Lampu dibiarkan maka tibalah masa untuk kamu beraksi dengan mulakan langkah pertama, iaitu menghisap jari suami sambil mengucapkan kata-kata manis.

Selain jari, kamu juga boleh menghisap dada, telinga, lengan, kawasan pusat dan anggota badan lain bagi merangsang suami kamu.

Buat Suami Merintih Kesedapan

Foto – Somee Cards

Lakukan aksi seperti menjilat dan menghisap tubuh suami, sehingga sang suami merintih dan mengerang kesedapan. Dengan cara ini sang suami akan jadi tak sabar dan menanti aksi kamu yang seterusnya.

Tanggal Pakaian Satu Persatu Secara Perlahan-Lahan

Foto – Arkib Wanista

Semasa proses berasmara dan intim sedang berlaku, kawal pergerakan kamu dan pasangan jangan tanggalkan pakaian sekaligus.

Biarkan pasangan kamu struggle sedikit dengan lapisan pakaian di tubuh kamu, dan dalam masa yang sama rangsang pasangan dengan memberikan ciuman dan pelukan.

IKLAN

‘Makan’ Suami Perlahan-Lahan

Foto – Arkib Wanista

Hangatkan rasa intim bersama suami dengan melakukan ‘blow job’, tindakan mengejut ini akan membuatkan suami kamu tergamam.

Dan dalam masa yang sama membuatkan suami kamu di buai mimpi, tatkala melihat kamu ‘makan’ suami secara perlahan-lahan dengan penuh asyik dan ghairah.

Ghairahkan Pasangan Dengan SM Ringan

Foto – Arkib Wanista

Naikkan rasa intimasi sang suami dengan teknik SM (sadist dan masochist) ringan, mengarahkan suami kamu melutut, dongak dagu suami menggunakan kaki, ikat suami menggunakan tali leher dan gigit tubuh suami.

Rangsangan-rangsangan dari teknik dan trik SM ini akan membuatkan suami kamu teruja teruk dan membuatkan diri suami kamu bersedia ‘berkhidmat’ untuk kamu dengan rela hati.

Fokus Pada Kawasan Sensitif

Foto – Arkib Wanista

Ingin naikkan nafsu sang suami, kamu boleh fokus pada kawasan sensitif atau bagi yang tak tahu mana kawasan sensitif suami inilah masanya untuk kamu ‘teroka’ tubuh suami secara menyeluruh.

Cuba Posisi Baru

Foto – Arkib Wanista

Jadikan aktiviti ranjang kamu lebih menarik, dengan mengajak suami melakukan beberapa posisi seks yang jarang atau belum pernah kamu cuba.

Kamu boleh cuba tips yang penulis berikan ini untuk menggoda suami kamu di ranjang nanti, mesti lepas ini suami kamu hari-hari teruja menanti aksi panas dari kamu percayalah!