Makanan

Menjijikkan, Peminat Tak Boleh “Brain” Halsey Makan Sandwich Peanut Butter + Jelly

Malisa Aina
/
Introvert yang hujung minggu dihabiskan dengan melayan Netflix.
Menjijikkan, Peminat Tak Boleh “Brain” Halsey Makan Sandwich Peanut Butter + Jelly

Penulis terbaca satu artikel berkisarkan tentang penyanyi Halsey yang terkesan dengan beberapa peminat yang mempertikaikan cara dia makan sandwich Peanut Butter bersama Jelly.

IKLAN
Foto – Meal

Menerusi satu tweet Halsey menceritakan keadaannya yang jet lag dan sempat makan sandwich Peanut Butter + Jelly. Simple sahaja tweet-nya tapi siapa sangka tabiat Halsey mendapat respon kurang memuaskan peminat yang rata-rata meninggalkan reaksi “eiuwww”.

Peminat sama sekali tidak boleh “brain” cara Halsey makan sandwich peanut butter dan jelly dalam satu masa, mereka merasakan ia tersangatlah jijik dengan kombinasi yang tidak sesuai dan penuh rasa manis gula semata-mata.

Anda pernah makan kombinasi sandwich seperti yang dibuat Halsey? Penulis jujurnya tidak menggemari mentega kacang jadi penulis tidak pasti bagaimana rasanya, tapi yang pasti punya rasa lemak dan gula. So not for me!

Foto – Twitter
Foto – Twitter
Foto – Twitter
Foto – Twitter

Halsey punyalah terasa hati sampai tweet imej gif yang menunjukkan mentega kacang dan jelly berpegangan tangan dengan gembiranya. Aduhai kenapa comel sangat Halsey…

IKLAN

Aduhai macam-macam peminat ni… Tapi seronok pula lihat Halsey dan peminat sakan berbalah dengan pendapat masing-masing. Nak tanya korang pernah makan sandwich peanut butter dan jelly? Sedap tak?