Berita & Isu Semasa, Hiburan

Foto Terkini Taimur Ali Ternyata Buat Ramai Netizen Luluh Hati… Kacak Sungguh!

Afiqah Syamin
/
Bukan hipster atau hijabista,Cuma seorang gadis yang cintakan tradisi, bersifat feminin dan amat menghargai setiap bait lirik dalam lagu dan muzik ciptaan Coldplay.Fesyen? Sangat obses dengan karya rekaan Oscar de la Renta dan Dolce & Gabbana ❤️
Foto Terkini Taimur Ali Ternyata Buat Ramai Netizen Luluh Hati… Kacak Sungguh!

Bila Kareena Kapoor berbicara tentang kekacakan buah hatinya yang baru lahir itu, anda sepatutnya berasa teruja kerana sememangnya Taimur Ali Khan Pataudi adalah bayi lelaki yang paling kacak alaf ini!

Malam Ahad lalu, Taimur kembali menjadi trending di media sosial selepas namanya diperdebatkan oleh netizen di seluruh beberapa minggu sudah kerana wajahnya yang ternyata… KACAK mewarisi kecantikan si ibu dan ketampanan si bapa.

Wajah terkini Taimur Ali. Sumber: Indianexpress.com

Foto Taimur menjadi viral di mana wajahnya sama sekali berbeza dari saat dia mula-mula dibawa pulang dari hospital pada 20 Disember lepas. Sungguh! Air mukanya seolah-olah menyampaikan sesuatu, bibirnya pula mungil bagai memanggil-manggil  orang untuk melihatnya. Terlalu comel untuk bayi yang belum pun menjangkau usia 2 bulan.

Selfie & Shooting time #KareenaKapoor #SaifAliKhan #Bollywood #follow #love #happy #smile #like

A post shared by Kareena Kapoor Khan (@kareenabebo) on

Sebelum itu, selebriti Bollywood kesayangan ramai Priyanka Chopra turut ada mengkritik tentang fizikal Taimur berkata “Ia adalah detik yang paling indah (buat Kareena Kapoor dan Saif Ali Khan) dan bayi itu adalah seorang bayi yang sangat comel bahkan memiliki bibir seksi persis ibunya. Saya turut berasa teruja dengan kelahiran baru ini, turut gembira untuk Saif dan Bebo (Kareena Kapoor). Anak itu bakal menjadi pujaan ramai nanti.”

Sumber: Indianexpress.com
Sumber: Indianexpress.com
Sumber: Indianexpress.com

Kareena kemudian bersetuju dengan komen Priyanka dan mengaku bahawa “Anak saya adalah bayi yang paling hebat di dunia ini. Saya terima itu sebagai satu pujian ikhlas kerana ya, bibirnya sangat menawan.”

SUMBER 

Komen Anda